Najlepsze sposoby promocji biznesu w Internecie – TOP 4

Najlepsze sposoby promocji biznesu w Internecie - TOP 4

Posiadanie własnego biznesu online wymaga odpowiedniej promocji. Musi o tym pamiętać każdy przedsiębiorcy, który myśli, że prowadzenie biznesu w Internecie to bułka z masłem, a pieniądze będą spływały samoistnie. Jakie są najlepsze sposoby promocji biznesu w Internecie? Poniżej subiektywna lista 4 najlepszych kanałów:

Pozycjonowanie SEO

Z racji, że znajdujesz się na blogu agencji SEO, na pierwszym miejscu oczywiście stawiam SEO. 🙂 Uważam, że jest to najtrwalszy sposób budowania widoczności w sieci. Dzięki wytężonej pracy przez okres kilku miesięcy śmietankę możemy spijać nawet przez kilka następnych lat. Potrzebna jest jednak do tego osoba, dla której pozycjonowanie sklepów internetowych jest codziennością i doskonale zna wszelkie meandry tego zagadnienia. Oczywiście SEO to nie tylko robota na 3-4 miesiące. To długofalowe działanie, które będzie poprawiało naszą widoczność każdego roku.

Kampania Google Ads

Kampanie Google Ads są dobrym sposobem na szybkie zwiększanie przychodów w celu ich dalszej inwestycji. Szczególnie widać to dobrze w przypadku sklepów internetowych, gdzie w ciągu kilku dni można generować przychody rzędu nawet kilku tysięcy złotych. W innych kanałach byłoby to bardzo trudne do osiągnięcia w tak krótkim czasie.

E-mail marketing

W branży marketingu internetowego jestem od 2015 roku i praktycznie cały czas mówi się, że e-mail marketing umiera. Nic z tych rzeczy! Nadal jest to świetny sposób na budowanie wizerunku eksperta poprzez częsty kontakt z osobami, które są na naszej liście mailingowej. Odpowiednio przygotowane materiały mogą nam skutecznie pomóc zwiększyć sprzedaż.

Media społecznościowe

Social media to prawdziwy miecz obosieczny. Z jednej strony jest to świetny kanał na dotarcie do nowych osób, lecz z drugiej strony jest to miejsce, w którym zazwyczaj rozpoczynają się kryzysy wizerunkowe. Odpowiednio przygotowana strategia może sprawić, że zaczniemy osiągać z tego kanału znacznie więcej niż nasza konkurencja. Należy pamiętać, że prowadzenie kanałów social media to nie sprint, a bardziej maraton. Zanim zaczniemy zauważać pierwsze efekty naszej wytężonej pracy, przyjdzie nam poczekać jeszcze kilka długich miesięcy.

A czy Wy macie jakieś inne najlepsze sposoby promocji biznesu w Internecie? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

four − one =